McDonalds och blåskatarr!

kom precis hem och håller på att frysa ihjäl kommer nog mest troligt bli sjuk:b

Det började att jag for till links sen for vi till emelie och sen till terese och såg på "bachelorette"(stavning?) Sen fick vi en sjuk idé att cykla till donken! och smart som jag är har jag inte ens en jacka bara jeansleggins och en huvtröja så jag frös väll ganska mycket på dit vägen. Men på tillbaka vägen blev det lite värre tror att jag såg på termometern att det bara var +4, men som tur är fick jag låna en extra tröja och en mössa av links och en sjal av terese. så utan det hade jag varit en isglass just nu. Men jag kommer nog ändå bli sjuk säkert lunginflammation och jag är mer än 100% säker på att jag kommer få urinvägsinfektion elr blåskatarr för det området på mig finns nog inte ens kvar längre, bortfruset alltihopa:b

Aja det var ändå trevligt det måste vi göra om! Det är bra att vi tar tbx våran gamla cykla till donken at night tradition emelie;) Men jag ska nog var litte mer klädd till nästa gång! då blire PÅ med OVERALLEN!;D



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ajdå moa! Hur ska anton få sig nå nu när allt är bort fruset?;)HAHA



Men iaf... Tänkte vi tar en cykeltur i veckan om du orkar det? Jag drar ju till stockholm nu på lördag! PUSS

2009-06-23 @ 17:38:40
URL: http://hakso.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha men moa då! Jajjja tänkte att vi kunde ta en tripp dit igen("dubbel dejt"?) i veckan?;) jag drar ju till stockholm nu en vecka! Ring mig ;);) PÖSS

2009-06-23 @ 17:40:52
URL: http://hakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0