t.f.l.s.

hmm vart ska man börja? 
Torsdagen blev väll helt ok eftersom att jag inte alls var taggad för att fara ut. så det blev att vi var i links lägenhet. hände inte mkt spec då.
  

Sen på fredagen så var det oja som inte var taggad men det löste sig sen:) Men kvällen blev väl inte riktigt som planerat hade tänkt fara in på grace men det var omöjligt utan förköp. men då var ändå planen att förfesta nånstans och sen  dra till udden. Så vi skulle till filipo men då hade han dragit till skurholmen så kunde vi elt plötsligt inte kma och sån skit. drygt av han, men han e säkert fortf irreterad påå oss för pizzan elr nått:/ så då satt vi där på bussen och hade inte nånstans att ta vägen längre:S så det blev att vi for till anton och förfesta där men vi var ju inte så många då typ 10pers och sen när vi drar intill stan så är det typ ingen på udden så det var också trist. och sen så skulle fridao helt plötsligt till boden! och lämnade oss och så for emmao också för at typ träffa erik:p så jag kände mig typ bara less men vi skulle typ in på kafelino men jag kände att jag verkligen inte orkade så jag och anton fick skjuts av chrille hem elr vi for först till maxdriven:D (haha kände mig något fet eftersom att jag åt pizza till middag:p) aja men vi var väll hemma nångång efter 2. det var ju trevligt och så när vi var hos anton. men det blev inte alls som planerat. (aja bara ett år kvar till studenten och då jävlar blire hela veckan!;) ) 


Lördagen blev en chill dag. gjorde inte så mkt var med anton och tog de lungt hela dagen, och så for vi och hämtade fridao från boden. sen for vi hem han och potatisnerade oss i soffan och så var vi för lata för att laga mat så det blev pizza till middag idag iigen:S det går inte bra för mig:S aja efter pizzan skulle vi se rocky 1 och 2 men var så trötta så att vi somnade. ehehe:P och idag då så har det inte heller hänt mycket har bara vaknat ätit resterna av min pizza och farit hem:P ska nog gå och lägga mig ganska tidigt eftersom att jag jobbar imorgon:) Men nu duschen som ÄR väldigt behövligt för har inte duschat på ett bra tag och känner mig sjukt ofräsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0