"liten" sovmorgon.

Vaknade för ett litet tag sen, har nyss ätit och ska snart börja fixa mig för att fara intill stan. Börjar skolan kl 3 idag:)
men slutar hmm ja sent.
Vi ska servera middag till en idrottsklass och en italienskklass som dem dragit med sig.:b
 NERVÖST, oj vad pinsamt det kommer bli eftersom att vi ska prata engelska med italienarna!:S Men iof så behöver vi bara hälsa dem välkomna och ta beställt vilken dricka dem ska ha eftersom det redan är bestämt vad dem ska äta!
"What would you like to drink" visst kan man säga så!? jo det borde man kunna. Men med mitt engelska uttal på det så kommer det låta förjävligt. Eller tänk om man tappar nått! Vad hemskt, jag kommer säkert vara så nervös så jag gör bort mig totalt. Det skulle inte förvåna!
 aja får se hur det går! hoppas på det bästa så man slipper skjuta sig själv efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0