Rensa Garderoben

Började igår med och rensa garderoben och har fortsatt idag. Det är ju sjukr hur mkt minnen som kommer fram när man rensar en garderob:P hehe. Har typ hittat en massa gamla foton:P Och sen hittade jag min gamla mapp från bilden mellan 7-9 och annat jag ritat:P haha gu så mkt skoj man hittade där. Jag borde börja rita igen. För även om jag inte är så jätteduktig så är det ändå roligt och avslappnande att rita:P
Här är lite gamla bilder från bilden och sånt:P
       

    

Haha Ser ni vilka två som är självporträtt;p hahahaha! aja sånt här är roligt iaf:)

Sen hittade jag en massa saker jag saknar också:P Som mina chillshorts som jag kmr ha massor i sommar och mina träskor som jag också kmr ha ganska mkt:P hahah!
  
<3


Haha tänka sig hur mkt skoj man kan hitta i sin garderob;) hihi. Men nu tbx till städandet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0