Soffpotatis:)

PÅ tisdagar är man alltid värsta soff potatisen:P så himla bra program:D biggest looser, ugly betty, dh, christine och brothers&sisters :) Så jag kommer nog vara fast framför tvn hela kvällen:)

Idag så vart det en lugn dag på skolan hade bara en lektion:P som hade kunnat sluta vid 9 men kändes som att stina drog upp en massa onödigt bara för att dra ut på lektionstiden så slutade vid halv10 nå sånt:)
Sen har jag sovit sen jag kom hem, vet inte hur jag ska kunna somna ikv:P menmen...

imorn äre kök iaf med hans:'S *hjälp* kommer typ börja gråta av rädsla:b


hmm undra hur det gick för jessicaG idag?;)



Jävla skit med min mobileo måste fixa det DIRR när jag får pengar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA de gick ganska bra haha ;D

2009-11-25 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0