halloweenhelgen - fredag

Igår vart en riktigt lyckad kväll enligt mig, mot alla mina förväntingar faktiskt. Var så himla otaggad på dagen allt gick bara fel, min klänning kom aldrig så visste inte vad jag skulle ha på mig, det var bara jag som ville klä ut mig alla andra ville bara vara tråkiga, mitt fejkblod som jag köpte visade sig vara blodslim och så verka många andra vara otaggade som smittade av sig på mig.

Men det blev bra jag kom på en annan outfit att ha på mig och jag övertalade anton att matcha mitt tema som var typ knivhuggendödzombie typ:P och så gjorde anton hemmagjort fejkblod:)

Så var på stan och traskade hela dagen och köpte tex en vitskjorta för 10kr på röda korset;) hihi

Sen när vi kom hem blev det till att börja fixa och trixa:P Sen såg man väll så dära lagomt scary ut:) så blev det vidare till förfest på östermalm och sen vidare till cleo:) det blev en riktigt kul kväll och jag och anton fick mkt cred för vår klädsel;D 

Det var så vi såg ut;)

Jag kan då säga att jag och anton var bland dem mest extrema på cleo:P

Jag passa som inte in bland dem andra;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0