never trust a human

Vad är det med att folk inte kan hålla sig till sanningen? 
Man vet ju aldrig vad som är sanning längre!

Är det verkligen så svårt att vara ärlig?

Jag har svårt att lita på folk och jag litar inte på någon till 100%. Det finns dem som är nära och jag hoppas att dem vet vilka dem är. Men vissa andra har förstört totalt allt som har med tillit och man vet inte längre vad man kan lita på av det som kommer ur deras käft. Och även om dem skärper sig eller har skärpt sig så kommer det dröja länge innan jag kan tro på dem igen. Känns hemskt att man inte kan lite på vissa av dem som ligger närmaste en själv men tyvärr så är många falska. Okej en vit lögn funkar väll nångång men att börja hitta på en massa saker det är bara omoget och onödigt. varför? finns ingen bra anledning! Om det är nån som känner sig träffad nu så nej, jag är inte sur på er. Jag litar bara aldrig längre på att det ni säger är sant. Jag fattar bara inte varför det är så svårt att hålla sig till sanning?


Det är svårt att kunna lita på folk igen efter deras "misstag" Tillit är en sak man måste förtjäna det är ingenting som bara finns där och man kan inte tro att man kan bete sig hur som hellst och sen fortfarnade tro att man litar på en. det funkar inte så, inte för mig.





Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Okej.. <3 MEd mig är det fint :) Okej, lägger till dig då :D

2009-10-13 @ 17:55:11
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt rätt moa :)

2009-10-13 @ 18:33:25
URL: http://fridaoja.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt rätt moa! :)

2009-10-13 @ 18:35:04
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0