pluggplugg PLUGG:'(

usch har prov imorgon på alkoholens historia..bläää det är typ 50sidor jag måste plugga på:/ borde verkligen tänkt på att kanske börja plugga lite tidigare än dagen innan provet och först måste jag göra klart ett arbete om hinduismen det kommer också ta ett bra tag:S orkar iiinte är hur trött som hellst men antar att jag är illa tvungen att plugga. som tur är hinner jag plugga lite imorn också eftersom att jag börjar 11:)

Har köpt en köttbullejacka idag(dunjacka):D men vet inte om jag ska byta storlek:S Köpte xxs!!! haha fatta vad litet men jag ville inte att den skulle vara alldelles för köttbulleaktig:P hade tänkt köpa xs först men frågade vad hon i affären tyckte eftersom att jag inte gick med nån vän som kunde hjälpa:( Men hon tyckte att den såg lite för stor ut så testa xxs och hon tyckte att den satt mycke bättre. Men det som bekymrar mig är att den var mkt kortare än en storlek större så den här går bara typ över halva rumpan:P och jag ville ju egentligen att den skulle gå över hela:) Men det är ju två veckor öppet köp så tänkte visa för älsklingen eller nån kompis för att se vad dem tycker.



Juste om helgen vet jag inte ens om jag vill prata om! usch det var skoj på festen i lördags men nu när jag och terese tänker tillbaka så så skäms vi oerhört mkt gu vad pinsamma vi var!:P vill inte dra detaljer men bugg, trasig tavla och hååår! vi skämde ut oss:P
och vill inte heller lägga upp nå bilder:P usch jag såg ut som en dragqueen på alla bilder och jag vet exakt varför! KARMA!! jag har på senaste tiden tyckt att allt fler människor ser ut som dragqueens som t.ex kissie, laila bagge, drottning silvia, linda rosing m.m Så nu har det slagit tillbaks på mig och jag ser ut som en dragqueen(om det nu är så det stavas):P

aja det var iaf dem här söta kläderna som jag hade på mig som jag fick låna av terese<3

på den här bilden ser dem nog inte så smickrande ut eftersom att man ser hela min bh men en säckerhetsnål senare och det var fixat:D

NU PLUGGA!!!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0