Skäms:( ;S

haha ajdå terese kom på mig:P 
Hade lånat en film av henne som hon hyrt och glömde lämna tillbaka den i tid eftersom att jag var sjuk och anton också var meningen att han skulle lämna den påväg till jobbet men det blev ju inte eftersom att han mådde dåligt och stannade hemma. så jag glömde ju helt bort filmen. Kom på det först på kvällen innan vi skulle sova när jag råkade se filmen på databordet:S vilken panik jag fick. Så bad anton lämna den dagen efter istället. Trodde inte att det skulle bli nån förseningsavgift när den bara var 1 dag försenad så jag vågade inte berätta till terese att jag hade glömt den fast hon till och med frågade mig om jag hade kommit ihåg:P Illa! jag vet men trodde ju inte att det skulle hända något:P

Men PINSAMT nog för mig och i mitt ansikte för att jag ljög om när jag hade lämnat in filmen. Så ringde terese och oscar mig och berättade att dem hade fått betala 25kr för att filmen som jag lovade lämna in i tid hade blivit inlämnad försent:S Oops. sorry terese! it will not hapend again!:) usch jag får ju så dåligt samvete:S:b
FÖRLÅT!:)

Kommentarer
Postat av: frida

hahahaha jag vissste de ;)du är sämst på att ljuga ;)

2009-10-27 @ 23:26:18
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0