stolt över mig själv!

Å jag fattar inte att jag gjorde det!!! aaaaah jag har äntligen efter hur länge som hellst tagit mig mod till att ringa anatolia! åå har precis ringt så är fortfarnade helt svettig och skakig:P 

Iaf så sa jag att jag tror att jag har fått betalt för lite timmar och bad dem kolla upp det. Så dem skulle göra det och sen ringa mig nästa vecka!  Tänk om jag får tillbaka pengarna nu det är ju minst 1500 förlite som jag har fått hade inte varit allt för dåligt att få dem tillbaka:D hoppas attdet löser sig nu:)


Kände bara att jag behövde skriva av mig!!! nä nu behöver jag en dusch för att lugna ner mig:)

Kommentarer
Postat av: Frida Stigevik

sv: ja, det är klart! :D men KIDNAPPNING?

2009-10-23 @ 17:05:04
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0