Upp!

Igår såg jag och anton på film som han laddat ned:) Vi började med "Brüno" som var.. a den var väll lite kul men lite väl mkt naket och sånt.. sjukt att man får visa så mkt i en film;O hahah nä men den var sjuk:P 
Men sen såg vi "Upp" som var sjukt bra åå fast man grät några gånger i den men den var helt underbart bra:)



Nu ska jag snart bege mig hem och förhopppningsvis följer Anton med, för jag hade behövt plugga lite matte har ju prov direkt efter lovet. och är inte så bra på matte så hade kunnat behöva lite hjälp av "anton the mattesnillet" :p hahaha! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har också sett Brüno och gillade den inte... Den var konstig haha inte min humor!

2009-10-27 @ 20:38:00
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Ciss - och en del frisörsnack;)

Ah shiet, jag funderar med på att se den där upp. Vet fler som grät en skvätt;)

2009-11-01 @ 18:11:58
URL: http://ceciliatimonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0