Chokladbollar<3

Jag ska göra chokladbollar nu:D tänkte passa på nu så att jag inte somnar medan jag väntar på att idol ska börja igen:)

Imorn kommer studiebidraget!:D men det kommer ta slut samma dag typ:( jag vet inte ens om jag har råd att köpa klänningen och ett linne jag hade tänkt beställa från forever21:S Men om jag löser det är med Anatolia så kanskekanske få jag tillbaka pengarna som jag borde ha fått, så ringer nog dit på fredag för nu är det lite sent och imorn kommer jag inte ha någon tid så på fredag! så hoppas det löser sig så jag snart får tillbaka pengarna:)

för imorn kommer det ryka en massa pengar på skulder och min mascara är helt slut, måste fylla på mobilen sen när man går på stan hittar man ju alltid nått som man bara verkligen måste ha och som man sen kommer hem med så får man ångest över att pengarna är slut och inser att det man köpt inte var värt pengarna:b Men det är sånt man får ta, hade behövt köpa nya byxor också vill ha 2 par jeansleggins som jag har sett på stan men har inte råd med båda och hade jag egentligen behövt vanliga jeans men tycker inte om jeans längre:b usch tänk om man ändå hade varit miljonär:) eller om jag hade vunnit en massa pengar på bingolotto i lördags men sånt händer ju aldrig mig:(



Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: åh tack så hemskt mkt!

2009-09-30 @ 00:19:20
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*sv:* hihi jaa :D

2009-10-01 @ 18:06:15
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0