:D:D:D

ÅååååÅÅåååååÅÅÅååå!:D:D Min klänning har kommit nu!:)
Men som synd är så tyckte jga inte att den var riktigt lika fin som på bilden, fast det kanske bara är att den inte är så fin på mig, jag passar inte så bra i klänning:/ Menmen den är lite förstor också och eftersom att den är axelbandslös är jag rädd för att den ska glida ner:S Men med lite säkerhetsnålar;) 

Men men framifrån var den fin men från sidan ser jag ut som en blå potatis:P men det löser sig när håret är fixat och nå snygga skor till:)

nu är det bara det här som saknas att köpa innan min och antons 2-årsdag. 

  • En present till Anton (omg vad ska jag KÖPAAAAAAAAAAAA!?:S:S )
och sen att ha till klänningen:
  • skor
  • assesoarer
  • axelbandslös bh
  • trosor som matchar bh:n
  • ev. hårfärg
Tror att jag ska färga om håret lite nu på fredag men har ingenaning om jag ska göra lite ljusare slingor elr färga håret brunare. svååååååååårt mamma tyckte att jag skulle färga slingor men jag vet inte, men egentligen vill jag inte ha mörkare hår men jag är rädd att om slingorna blir typ gulorange elr gula( eftersom att jag inte gör dem hos frisören):S det hade inte varit bra:P
och sen så är det ju höst man kanske borde ha lite mörkare hår då. hmm elr.. nja vet inte mkt svårt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0