*gäsp* vad trött jag är!

Igår så for jag till min terese eftersom att vi skulle och sola på hennes mammas jobb:) Men självklart fick jag ingen färg alls typ menmen när studiebidraget kommer ska jag nog försöka sola oftare är så less att alltid se ut som nått jävla liik!

Sen for vi tillbaka till terese och jag var så törstig så svepte i mig glas efter glas med vatten:b hihi.
Sen så fixade jag mig så kom anton, filip och sebbe och hämtade mig:) for vi tbx till anton och filip och sebbe for hem:P Sen blev det bara att sitta som nån jävla soffpotatis framför tv:n hela natten typ:b minns inte ens vad vi såg först men sen iaf så skulle vi se "house of wax" helt sjuk film jätte vidrigoch äcklig:S fast den skulle sluta 3 så orkade inte se riktigt hela såg bara till lite längre än när paris hilton dog:b det kunde man ju inte missa;p haha ne skojja men det var jätteäckligt:S uschusch.
aja sen innan somna så bröt jag typ ihop vet inte vrf elr jo typ men de tänker jag inte säga för det är så löjligt egentligen. Men en sak är säkert nu ska jag verkligen försöka elr jag har försökt så länge men jag måste lära mig att acceptera mig själv för jag komme rinte bli fin och inte ha råd att göra mig snyggare genom att gå under kniven:b haha så jag måste lära mig att tycka om mig för den jag är men det är svååååårt men är så less på att hata mig själv ingen vill ju hata sig själv.. så nu vet ni det. Men känner på mig nu att jag kommer sluta att bara bli värre och värre nu kommer jag börja bli bättre tror jag:)
kände bara att jag behövde skriva av mig lite. aja men är sjukt trött nu iaf och tror att det beror på att jag hade lite svårt att sova igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0