haha, anton du är faan knäpp:)

haha jaa kan väll inte säg att jag sov så bra inatt blev väkt där strax innan 5 av att anton börjar säga att han hatar kyrkbyskolan och sånt, så man bara ooooookeej. Sen så satte han sig upp i sängen och lutade sig mot vägen och började prata om nån hemsida och vilken kanal den hade varit på. Så tror jag sa nått i stil med att han bara virrade och att han skulle läggas ig så vände jag mig om för att försöka sova:P men anton satt fortf upp i sängen så jag fråga om han verkligen skulle sitta upp och sova då sa han att han bara skulle göra klart det med hemsidan först så sa att han var virrig att det var natt å sånt. fast han hade sagt allt det i sömnen typ men det blev inte bättre när han vaknade upp lite då tog han sin mobil och sa att det var någonting äckligt i sängen. Så lysste han med mobilen på min katt man bara jahaaaa. Så kollade jag vad klockan var tror den var typ kvart i 5. så sa det till anton och han bara oj det är ju typ natt. HAHA!! kunde inte hålla mig för skratt längre så låg bara och garva ett tag anton blev typ sur fattade typ inte vrf jag garva åt honom:P aja men blev så pigg så kunde inte somna om sen.

tur var så hade vi bara två lektioner idag sen bar det hem för att äta var sjukt hungrig efter allt vårt prat om mat i skolan. Men när jag kom hem så somnade jag nästan dirrekt. jag var visst mer trött än hungrig:P sov typ 4h:P aja men nu är jag mätt iaf efter att ha tryckt i mig makaroner med köttbullar och sås:D

haha tror att jag ska baka en kladdkaka också;) FridaO läskade ju mig så mkt nyss + att måste ju ha nått gott att locka hit anton med:P men vet inte riktigt om jag vill han kanske knäppar sig i natt också;b HAHA HA

SÖTPRICK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0