heeeelg

fredag= fest;) haha nä men for till jessica för att fixa mig och äta middag med båda jessicorna:) och sen blev det förfesta hos jessica. typiskt mig så gick min tröja sönder vid brösten:S aaa som tur är så är jag en naturbegåvning att sy på fyllan;);) haha! aja visare sen till stan kom inte in på allstar så det fick bli kafelino ganska kast till en början men blev bättre sen:p men en sak ska jag så säga ALDRIG MER TEQUILA. usch blev bjuden av jessicas kompis på det och jag har ju aldrig testat det så det slutade med att jag typ fick kväljningar medans jag hade det i munnen för det var så jävla vedervärdigt så klarade inte av att svälja så spottade ut allt på bordet:P hahah PINSAMT men som tur var så sekunden senare spillde en tjej ut jessicag drink på henne så då blev mitt inte riktigt lika pinsamt menmen.
iaf sen vid 3 kom anton och hämtade mig så maxdriven och sen hem;;) haha

så här såg jag ut i fredags då

ser något dragen ut menmen:P aja kommer väll upp mer bilder på facebook och pixen inom kort;)  

Sen så har jag varit hes resten av hela helgen mina stämmband blev lite väll överansträngda på kafelino eftersom att dem spelar så jävulskt hög musik dära så har bara tagit det lungt resten av helgen för att vila på stämmbanden:)
så hyrde 3 filmer med anton "en shoppaholics bekännelser", "righteos kill"(elr nå sånt hette den) och "kenny starfighter"( å fy fan vad sjukt bra den var äslkar svensk humor;D hahahahah.

aja och nyss har jag beställt en klänning från nelly som jag kommer att ha på min och antons 2årsdag som komme rupp snaaaaaaaaaaaaaaart!:) så hoppas jag passar i den!!!! brukar inte passa så bra i klänningar men HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0