IRRETERAD

Jag känner mig helt lurad, blåst och massa annat! Blir så irreterad började med att för typ 3 veckor sen att jag fick alldelles för liten lön från anatolia än vad jag hade blivit lovad. men tänkte att det kanske är uppdelat så jag får andra halvan nästa månad. Men hade inte nummret dit så kunde inte ringa och fråga men tillslut så tog jag mig i arslet och gick och frågade om dem kunde skicka ett lönespec så jag kunde se att allt var rätt elr om det var nå fel så jag inte anklagar dem för att lura mig på pengar dirrekt. Så nu har det gått 1 och en halv vecka sen dem lovade att skicka det där lönespecet men har det trillat nått i brevlådan ännu? NEJ!! det har det inte. Hur svårt ska det vara att skicka ett lönespec?:S känns som dem lurat mig:'(

vet inte vad jag ska göra! ska jag verkligen våga gå dit engång till och fråga varför jag inte fått lönespecet ännu?:S:S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0