ojdå

jag har verkligen överskattat hur mkt en dollar är värd i kronor trodde 1dollar var minst 10kronor men det är ju tydligen bara 6,9kr så det är ju jävla billigt på forever21 har aldrigt tänkt på det för har aldrig beställt därifrån och har aldrig vetat hur mycket 1dollar är värd i kronor. Så tror jag kan köpa en av klänningarna iaf men så svårt att veta vilken man ska ta:S

nä ska nog börja dra mig åt sängen men är ju iinte det minsta trött nu efter att ha sovit hela dagen:/

så har jag sovmorgon imorn till 11 men måste ändå åka vid 10 eftersom att mina bussar är seeeeeeeeeeeeeeeeeega!

Men om jag går och lägger mig NU snart, kanske jag kan vara jättejättehurrtig imorn och vakna typ vanlig tid och ta en liten joggingtur på morgonen. Jag lovar att jag inte kommer orka imorn, kommer vara för trött men ska försöka iaf:):) 

nu borsta tänderna och bort med sminket. NATTINATTI!


JÄKLARNS vad jag ser hurrtig ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0