Ölprovning:)

Hade som sagt ölprovning idag på skolan:) trevligt men trodde att det skulle vara massa olika ölsorter och sånt men då var det ju bara en gubbe från nyckelbryggerier som hade med sig öl och läsk. Jag vet inte om alla deras öl var så goda eftersom att dem inte kolsyrat nått i deras öl så att smaken ska kännas bättere elr nå sånt så spec ett av ölen smakade verkligen som sån här öl som man hittar lite slattar av efter en fest helt avslagen och så hade ju inte ölen vart i kl på ett tag så den var lite pissljummen också:S men pilsnern var nog godast:) Vi smakade bara  på 4 olika öl det var ju lite tråkigt:P sen såg vi en bajsgammal film om öl med en lite yngre Stellan Skarsgård:P
Jusste jag är faktiskt lite förbannad eller ganska mkt faktiskt!!!!

Kan dem inte göra nånting rätt elr? och jag vågar inte gå dit en tredje gång!
Om ni inte fattar så fick jag ju väldigt liten lön av anatolia när jag jobbade där i sommar och inget lönebesked fick jag heller. Så jag gick och fråga efter de dära lönebeskedet, 3 veckor senare har jag fortf inte fått något så jag gick dit igen och frågade vart det hade tagit vägen och dem sa att dem hade glömt och skulle skicka. Nu har det gått ungefär en och en halv vecka sen dess och jag har ÄNTLIGEN fått mitt lönebesked. MEN då märker jag varför jag fått så lite... Jag har bara fått betalt för 43,5h och jag har jobbat över 60h! KAN dem inte räkna eller???? jag har ju fått betalt för 20h för lite:S Och jag vettte fan om jag vågar gå dit igen:/ Men jag måste ju fast tror jag ska ringa ist men vad ska jag säga å vad pinsamt och jobbigt!!! varför kunde dem inte ha gjort rätt från första början???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0