skitfredag och ögonryckningar

usch vilken kass fredag helgen ska ju vara något roligt att se fram emot men allt har vara varit aa baajs helt enkelt.
orkade inte gå på skolan för hade ändå bara matte och så skulle jag ha kommit försent och den är ju bara en timme så kändes inte som nån idé. så har i princip legat i sängen hela dagen har inte orkat kliva upp:P sen har jag duschat gått och lagt mig igen och suttit vid datorn nu har anton kommit och vi ska snart fara till han men först ska han få köpa godis åt mig:) jag har ju slut på mina pengar vilket är väldigt irreterande men på onsdag kommer ju studiebidraget:D aja känns iaf som att jag irreterar mig på allt och alla idag och det har nog anton råkat ut för:b Men mest av allt så är jag så irreterad på mina jävla ryckningar under högra ögat har haft det i två dagar nu, jättejobbigt och obehagligt. 

aja resten av hela luleå är väll på cleo verkar det som.. RIKA JÄVLAR:P hehe

Men nu ska jag ta och packa mina saker så vi kan bege oss till anton:)

Imorn blir förhoppningsvis roligare men säkert lika lugn vill spela bingolotto!!! HAHAH

JUSSTE!! i idol RÖSTAAAA på Calle inte på Piotr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0