tröööööööööttt

Å vill  bara sova! 

Blev äntligen klar med den jävla religions saken om Livets Ord. elr mmm det tog typ max 10min grejen är bara att jag är seg på att komma igång:b Har ju haft sååååååååå mycket annat för mig(not) aja klar iaf men däremot har jag inte hunnit med nån matte:S är p sidan 69 och vi ska vara på sida 75 imorn ju:O bajs hade planerat att gör lite matte varje dag men jag fattade ingenting när jag tog upp matteboken så nu har den fått ligga och ruttna i mitt stök:P Juste skulle ju ha städat idag också men det har ju inte heller blivit av! jag är sämst jag vet!

Men nått har jag ju hunnit med idag som att t ex fara till storhdn med mamma:) jag köpte nya underkläder behövde en axelbandslös bh:) Å ångrar att jag inte köpte den svarta den var snyggare men självklar tänkte jag att den skulle matcha min klänning så köpte en blå och när jag kom hem så märkte jag att dem var olika blå nyanser. bajs oxå:@
aja sen köpte jaag matchande trollor och en svart stickad tröjsak:) mysig:D Sen så köpte jag pierre roberts(pjär och bär:D) strumpbyxor och en hårfärg:)


Det är bara en toning för var så osäker:P iaf så heter den mörk blond men ser inget blont i den det är brun enligt mig :)

aja nu sitter jag och äter en magnum glass:'D (måste ju fetta upp mig till klänningen eftersom att den var lite stor)
Sen ska jag väll äta någon "middag" har inte ätit nån än eftersom att vi skulle äta ärtsoppa här hemma och det ville jag ej:P Sen så har jag inte kännt mig så hungrig men det beror nog på en bajsmensverk.

BERTIL

Här är min son Bertil:) viisst är han såå sööööt^^
Juste Grattis Anton du har blivit pappa till våran underbara Bertil<3

Kommentarer
Postat av: Kvinna 17

Grattis! Men..lever han fortfarande eller har det blev det en tidig spädbarnsdöd?!

2009-09-11 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0