1april

Sitter hos nina nu:) sov här igår efter praktiken, behövde inte gå ända till 3igår. dem sa att det var för att det var lungt men jag tror att det dem egetligen mena var att jag bara var ivägen så dem klara det bättre utan mig:b nämen usch så hemskt det var igår. första dagen i baren jag visste ju knappt vart nånting var eller nått kändes ja.. mest som jag bara stod ivägen . kände mig nästan lite som M. jag vara bara så seg och typ ööööööööööö! jag vet inte hur jag ska beskriva men jag kände mig som en sengångare:P så hoppas att det går bättre idag, annars kanske jag få sluta tidigare idag också.



får se vad som händer idag:) ska iaf på stan får se om jag har råd med linnet måste kolla hur mkt pengar jag har kvar och hur mkt som kommer gå i helgen å sånt. så ska jag och nina till röda korset så ska jag kolla om jag hittar nån second hand jeansskjorta. menmen vi ser ju:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0