Abandoned places

Är hos nina vi skulle ha filmkväll men tjaaaa hon somna väll efter halva filmen och är ouppväcklig, så klockan är 12 och jag är inte alls trött så passar på att skriva lite blogg men orka egentligen inte skriva så tänkte stoppa in bilder från helgen men kom på att jag är hos nina och har bilderna hemma men sen kom jag på att jag kan ju sno lite från fejjan(facebook):)


lördag:

lördagens outfit:)

jag och frida:)




hos mathias:)



blev inga bilder från krogen i boden , konstigt?? jag har ju för mig att jag tog några kort där:P

Söndag:

Jag och nina:)


jag, nina och igor:)


filip, anton, sebbe och linnéa


igor och adam (fjortispojkar;p)




söta nina:)




Jag och linnéa:)


så det var dem bilderna, vi får väll se om det dyker upp nå mera bilder från helgen i veckan;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0