Does anybody wants to take it anymore?


Du säger att jag är falsk . det är inte sant . 

Du säger att det inte är någon idé att vara vänner om vi ändå aldrig hör av oss. 
men du då när hör du nånsin av dig. och vi pratade ju ändå med varann för 1-2veckor sen. och nu hör jag inte av mig? du har ju varit borta. du kunde ha hört av dig när du kom hem? och ändå ska det att jag inte hört av mig på 2v göra att du vill bryta kontakten då kan man ju undra hur mkt man har betytt som vän för dig? 
jag förstår inte riktigt .

det är tråkigt att det blir så här.



har så mkt tankar som håller på att ta kål på mig och inte bara om det här utan mkt annat också .. ååå jag blir galen, inte har man fått nå plugg gjort idag heller, frågan är den.
idag kommer jag göra ett "livsavgörande" beslut om hur det ska bli. och jag vet inte än hur jag ska göra vad jag ska välja. (nu fattar nog ingen, eller rättare sagt. ingen fattar vad jag pratar om nu, det är privat så ingen idé att fråga heller)

Känner mig glad!:) det första var ett missförstånd och det andra så var det ingenting. vi lämnar det så så är vi alla glada:)


I have to listen to my heart, but what does my heart say?




aja över till att tänka på roligare saker . En härlig bild från helgen . gör en alltid på bättre humör;) så jag bjuder på...

jag och gren som kör en MJ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inte dig jag menar!!! Herreguh nej! Haha det är verkligen inte du. Och om du har trott att det är du så ber jag verkligen om ursäkt!! Du och jag har alltid varit kompisar och det kommer vi alltid att vara också! Jag ringer dig nu på en gång!! puss

2010-04-12 @ 19:59:31
URL: http://lillahemulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0