Hold the line!

hemkommen från kalix. och jag är typ sjuk nu toppen! har ingen jävla röst kvar:(

menmen. ska till anton snart på ett tag med terese vi ska vara ensam hemma hos han och.. plugga/tv;)


aja tillbaka till kalix då.

skoj var det:) började med min och terese efterlängtade tacos;) sen kom mathias, "kenny starfighter" och "tuppen"
fråga mig inte om deras smeknamn:S men det var gren som döpte conny som han egentligen heter till kenny starfighter:P men dem var alla trevliga förutom att dem kalla mig för ett psykfall seriösa eller oseriösa vet jag inte riktigt för när jag börjar först att skämta om en sak så kan jag gå för långt och då kan jag verka lite som galen oich sen när dem säger det så beter jag mig som ett riktigt psyk på skämt men tänk om dem tror att jag är seriös?? och ja, men jag är ju inget psykfall!!!:P  vi hade en toppen kväll spela spel och sånt:) 

men oj , nu hinner jag inte skriva mer!! bussen!!!!  mebn iaf så var det skoj ,, kommer väll bilder:) och ja idag så har vi varit i finland och på ikea!!:) hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0