I guess I'm learning, I must be warmer now..

Inte så värst händelserik dag . får ju knappt lämna mitt rum. antingen när jag går ut så skriker pappa att jag inte får gå ut innan han har farit eller så springer han upp på övervåningen:P

han ska göra nå jobbgrejs i umeå i veckan så han får inte bli sjuk , så han är lite rädd för mig:b


så dan har bestått av mkt vila och dator.


men har fått mina saker från nelly. men ska lämna tillbaka väskan. ful!

linnet vet jag inte riktigt än det är ju sjukt gulligt  men det passade inte till nått annat än till kjolar:b
och så är det ju så att jag vill beställa ett par skit snygga skor nu också:P 15cm klack;) då blir jag alltså nästan lika lång som anton:P eller njaae är ju fortf 5cm kortare än den lyktstolpen;p  

Linnet - mer rosa i verkligheten




Skorna jag vill ha . 

egentligen tkr jag bättre om dem i beige men märkte att dem hade tagit slut i min storlek . men svart är också snyggt;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0