My soul is painted like the wings of butterflies

Jordensundergång är nära eller iaf människornas. jorden kommer ju  finnas kvar men inte vi. 

för ni som har sett 2012. ni vet ju den där vulkanen som får ett jätteutbrott i filmen. den finns på riktigt och är i riskzon . kommer inte riktigt ihåg nu men tror det var typ 80% av jordens befolkning som kommr dö av dens gaser om den får ett utbrott. 

och inte bara det. maya indianerna har förutspått att det kommer börja med en mängd mindre naturkatastrofer ca 2010 innan jorden går under 2012 . och har ni tänt på att hitills stämmer det?

jordbävning(Haiti) 
tzunami(Chile)
vulkanutbrott(Island) 

och allt det har hänt under en kort tid.
ja , jag börjar då iaf få panik . 

börjar tro att världen går under 2012. men har ju alltid förut trott 2014(ooooh 2år mer) menmen, hursomellst så är jag nästan säker på att den kommer gå under nån gång mellan 2012-2020. hoppas att jag har fel.:S jag kommer att skita ner mig.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Huvva Moa, du får inte skriva sånt där, blir livrädd!

2010-04-17 @ 01:12:55
URL: http://rubin.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Hahahahahaha!! Men Moa nu får du väl ta och lägga av :p allt det där är bara svammel!

2010-04-18 @ 11:45:15
URL: http://lillahemulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0