The Show must go on! The Show must go on!

börjar ångra lite nu att jag var till skolan idag med tanke på hur jag mår nu, min hosta, min röst. men skoj var det att träffa jessica idag:) longtime no seeing nu när hon har praktik i pajala:b


eftersom att måndagar på skolan mestadels består av håltimmar så har jag och jessica hunnit gå på stan idag:) men vi kom dit en halvtimme innan dem öppna, så vi skulle gå på max och äta innan , men dem öppna ju inte heller försen 10!!!:O så det blev att sitta inne på kultan och vänta:b Sen så blev det maxmat(a) och sen så köpte jag inget på stan eftersom att jag är fattig har typ 60 nånting kvar för denna månad att leva på. men jessica köpte jeans iaf , som hon skyller att det är mitt fel att hon köpte;O hehe.

sen har jag varit med nina resten av dagen och busat runt med henne;);)


[VARNING!! följande bilder kan innehålla väldigt omoget och opassande matrial]













Skyll inte på mig det är nina som tar fram den här sidan av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0