Hey lovers!

sitter här sjuk som jag är! usch spyddeinatt:S och har haft feber och halsont och frysit ena sekunden och svettats andra. blee!

fick lön i fredags och efter lördagen så hade jag 3000kr mindre. Oops! hmm får se hur min framtid ser ut , lyxfällan?? fast 1000 av dem var jag skyldig anton så har faktiskt bara shoppat för 2000:P

tänkte iaf visa mina nya älskade skor.




nu ska jag ut med tyson en sista gång sen krypa ner i sängen brevid anton som redan somnat :)

juste måste bara säga att jag såg fångarna på fortet idag också = barndomsminnen


ska väll skriva mer om helgen och sånt imorn., jag menar har ju som mkt tid nu när jag är i princip sängliggandes

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-29 @ 15:13:26
Postat av: LIENE

Härliga skor!:D

2010-08-29 @ 15:13:56
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: meliie♥

snygga skor! har ett par sånna liknande :)

2010-09-07 @ 23:03:11
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0