If she had wings she would fly away

idag så skulle hela dagen spenderas på stranden för det var underbart väder!!

MEN.... precis innan jag och anton skulle fara så ser jag helt plötsligt hur det kommer lite moln ...1min senare var himlen vit.

så vi satte oss framför tv ist..

men strax efter 2 försvann molnen . och halva dagen spenderades på stranden. men jag spillde glass på min nya bikini, choklad.. så det såg ut som bajs.

sen blev det hem och äta middag med antons familj:)
och sen vidare till allstar för att dricka milkshake med terese och melina:) (deras milkshakes är löjligt goda!)

och nu är jag hemma hos mig , anton är också här<3 en bra trygghet(man vet ju aldrig när man vaknar upp av ett läskigt åskväder och behöver nån som håller om en!) hihi


Här är ett gott exempel vad glass, godis, pizza, max och smältost gör mot kroppen.
nää tkr faktiskt om bilden.. har nog aldrig kunnat säga det om en bild på min kropp tidigare men jag ser faktiskt rätt vältränad ut( iaf magen, låren kan man ju säga annat om.). AMAZING





Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-08-02 @ 21:10:41
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Linnéa

alltså moa du är jättesmal och fin! Fast du förtjänar den fan egentligen inte som du missbrukar Max, haha xD

2010-08-05 @ 20:27:19
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0