It's no better to be safe than sorry

helgen som var. hmm fredag vad hände då? jo nina kom på besök:P hon är allt rolig, det första hon säger till min pappa är:

Nina: - vet du varför jag kom hit?
pappa: - nej.
Nina: - för att äta. 

hahah!:P

mer spännande saker än så hände nog inte:P elr jo var på storheden och shoppade ;P köpte hudkräm och ansiktskräm på apoteket, nagellack på parelle och ett linne, en tröja och en kofta på h&m.
kan lägga upp bilder imorn:)

och sen lördagen blev en hel dag på stan med nina, köpte då skorna och ett par leggins.
på kvällen blev det grillmys hos fridal och sen blev det att spela fia med hutt(jag drack dock alkoholfritt) och så blev det en b variant av twister:P hihi men det var riktigt kul faktiskt:)

sen blev det vidare till musikens makt och se oskar linnros:) så var en toppen kväll. (nog för att jag tyckte att en viss person betedde sig barnsligt och egoistiskt elr inte egoistiskt men kommer inte på ordet och det var det bäst passande jag kom på nu. men det förstörde väll kvällen lite)  







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-25 @ 17:44:11
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0