No escape from reality

jag och terese hade kräftskiva hos henne igår. lyckad:)

riktigt trevlig kväll . kommer väll bilder nångång men nu måste jag forts städa som jag höll på med innan datorn såg allt för lockande ut;P.

Farmor och farfar hälsar på idag:) <3 
längesen man såg dem så ser fram emot att träffa dem.
Man vet aldrig när det blir sista gången man får se dem , blir bara ledsen när jag tänker på det , vill aldrig att det ska hända. det är orättvist. 

inte för att låta emo men livet är fan hemskt. man föds för att sen bara se nära gå bort och sen dö själv, just nu känns det så ovärt. därför vet jag inte längre om jag nånsin kommer vilja ha barn, varför ska jag låta dem lida?:p


I don't want to die 
Sometimes wish I'd never been born at all



juste städa var det!


ikv blire filmmys hos nina, med henne och terese!<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är inte "målet" (slutet) som räknas, utan resan dit.

2010-08-14 @ 17:22:10
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0