Their tears are filling up their glasses

DAGS ATT SOVA!!:) TRÖTT!!;P

och så börjar ju anton på univeritet imorgon!:O vilket innebär att jag kommer vara ensam med Tyson på vardagarna på dagen. 


idag så for vi till stranden med Tyson. tänkte att det är lika väl att börja vänja han vid vatten nu(nästa sommar är han ju över 1år!) Men det var kul, han simmade inte men tyckte att det var kul att springa omkring i vattnet och att äta sand?! aja valpar är lite knasiga.:)

min bror var även på besök idag och fick träffa tyson.:)


Men får skriva mer nån annan dag :)




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Omg vilken sötis, måste få se han!



Ps. skicka kräftbilderna!!!

Ska jag tjata tills du gör det >8D

2010-08-18 @ 11:16:54
URL: http://rubin.bloggagratis.se
Postat av: Linnéa

Kan kom förästen på att du fortfarande har skolkattalogen jag köpte av jessica eller vad hon hette :P

2010-08-18 @ 14:05:01
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0