You make them wild now

måndag. hmmm sen är det bara tisdag , onsdag och sen på torsdag då smäller det! då börjar man vad som kommer bli en tredagars:) LK here i come.. elr nått:P ne men har inte alls varit taggad men det beror på att jag vet att jag inte kommer att äga ens en 50öring efteråt. men det finns ju mkt att se fram emot som t ex trevligt folk, bra artister, öltält och bäääst av allt.... THAIMAT!!!;) mahahaha.


aja tillbaka till idag. har sovit ut. sov till jag vet inte kanske 1-2? 
sen skulle jag sola vilket inte gick så bra....
först ringer folk mig hela tiden och stör... sen när jag äntligen är i fred och solar på vårat garage tak.... jag solade ryggen så hade inte på mig överdelen, så känner jag  hur nånting är på mitt ben och jag(insektsrädd som jag är) försöker intala mig att det är en fluga. men jag kollar bak ser att det inte var en fluga, utan en geting! såå jag glömmer att jag inte har överdelen på mig och hoppar upp som en galning.. jag hoppas innerligt att inte nån av grannarna såg:S

senare efter middagen for jag och terese förbi kajsa ett tag och hälsade på henne och lille lukas som är hur söt som hellst:p sen kom anton och hämtade mig och vi for till mig och ja det var bara en 20min promenad till mig från kajsa men jag orkade inte gå och antton skulle ju ändå till mig. ja jag är lat.


nu ska jag leta efter en stor äcklig svart spindel som finns nånstans i mitt rum som har skrämt livet ur mig idag. kommer inte våga sova innan den inte längre existerar!


jag och terese , förra året på lk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0