Hold me, tell me everything's ok. Show me there's a way to beat the monster. Save me, make it go away.



ja eftersom att jag inte får nått jullov så tog jag ett från bloggen..

nä men har verkligen haft fullt upp .. förra veckan var verkligen en mördar vecka på jobbet .. och i helgen har jag vilat ut och fixat klart alla julklappar så nu är det också klart:)

hann tatuera mig förra veckan också så kan visa bild dirr

:) 

snart är det jul och äntligen har jag fått julkänsla:D hihi:) 
dock blir det nog inte mkt bilder från min sida den här julen då min kamera(r.i.p) krascha i golvet på allstar förra helgen:( 

mer har väll inte hänt förutom att vi har kastrerat tyson förra veckan så han har tagit upp mkt tid också . stackarn:(
men nu mår han bra fast han är två bollar mindre!;P

har som inte mer på hjärtat .. onödigt inlägg känns det som men det var som ett mer .. hej jag lever:)

jobbar kväll i veckan förutom torsdag då jobbar jag dag och sen ledig julafton<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0