Sometimes I feel my heart will overflow

LESS om något... ja jag skulle ha varit tatuerad nu. men då fick jag ett samtal igår 30 min innan jag skulle vara där och då är han som ska tatuera mig och frida SJUK. okej han kan inte rå för att han blev sjuk.. om han nu var sjuk?!

jag vet ju när jag och jessicorna var där då var det ju nån som var för bakis för att komma in och jobba.. känns som att dem tror att man kan komma och gå som man vill.. så jävla oprofessionellt.

och att dem ringer en halvtimme innan?? kunde dem inte ringt tidigare??? jag menar det var ju inte så att jag skulle dit dirr på morgon. och jag som hade fixat så jag slutade tidigare från jobbet..  så ja jag var less hojja..


får se när det kommer bli av nu... han skulle ringa när han var frisk så vi får se:)

tatueringen jag ska göra är en text.. på svenska, 4 ord . mer säger jag inte;)  

vi kan ju köra en hänga gubbe på den;) maha : "_ _   _ _ _   _ _ _ _   _ _ _ _ _ _"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0