Klar!

Nu har Jessica och Polly dragit.. skönt...  ne skojja bara eller inte om att dem har farit för det har dem men om det där andra skämtade jag bara lite om:) kul eller hur?:)


nu är jag lika rastlös som jag har varit resten av dagen. tror att jag ska kolla om man kan se reprisen av project runway på tv3play. missa ju det i söndags:'/


imorn iaf så ska vi vara i köket hela dagen. tror att jag var på dessert;D mums så mkt som jag kommer tjuväta;) ne skojja jag är ju ingen gris.. eller?

sen så ska jag springa en massvis med ärenden på stan:) eller ja om jag orkar:P men hade behövt det. men hade också behövt vara hemma och plugga. men ska väll försöka hinna med båda:p

aja nu ska jag ringa min Anton<3


så söööööt han är:'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0