min födelsedag:)

har väll inte gjort mkt idag sen jag vaknade:P har varit trött och som sagt i förra inlägget så har jag känt mig typ bakis fast jag inte drack nå!:S

men vem vet jag kanske är på väg att bli sjuk:'S

så det har varit mest att ta det lungt:) har också varit och hämtat min mobil som jag glömde igår hos linnéa:)

jag fick inte så mkt presenter fast det är också för att jag fick lite presenter i förskott. fick ju en klänning och en sån dära freebra från nelly även fast jag troligtvis skickar tillbaka klänningen , om jag inte syr om den ( eller rättare sagt om terese inte syr om den åt mig;););)! haha) så betalade mamma och pappa maten på allstar igår:) elr det blir ju fredags nu när det har gått över till söndag;o så iaf igår(lördag) fick jag en merci ask och ett presentkort på monki:) och så fick jag ett par örhängen av min lilla syster:)

sen så har vi ätit gómiddag idag:) oxfilé m potatisgratäng, sås, blancherade minimorötter och ostgratinerad sparris:) det var riktigt mumsigt kan jag säga!:)
OCH SEN BÄST AV ALLT...................................................................
TÅRTAAAAAAAA!!!!;D
det var en jättegod princesstårta, men jag hade nog velat ha mer grädde på den egentligen, men jag är ju en gräddoman!:)  

så har jag varit ute och hoppat i snön med byxor som kanske inte var dem bästa att hoppa i snön med. så nu blir jag väll garanterat sjuk:P hihi nä men jag har märkt att det är ett väldigt bra sätt att avreagera sig på! att busa i snön med freja:) och idag var ju anton också med å busade:) men nu har anton somnat för ett ganska så bra tag sen så jag ska krypa ner brevid honom:)<3 Gónatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0