You got me, I got you

JA!! jag hitta precis min ögonskuggeborste! den har varit borta jätte länge och nu hitta jag den på ... skrivbordet:P hmm jag måste vara världens sämsta letare. för jag vänder alltid upp och ned på rummet när jag tappat bort nått och så är det alltid mitt framför näsan på mig:P

aja åt nyss middag:) och vet ni vad?? jag tycker inte om pannkaka!!
jag är less på det, det smakar ju bara deg. usch. nä pannkaka är nog nått som dem flesta tycker mer om när dem var små.:P så jag klarade inte av att äta pannkaka till middag så jag var lite nyttigare och åt nå surdegsdinkelbröd med tonfisk, kokt ägg, sallad och majonäs(kanske inte riktigt så nyttigt):P sitagott:) men jag gjorde ju ett misstag. jag var ju så hungrig så åt på tok för fort. bara kastade i mig mackan! så började må dåligt mot slutet av mackan och det blev bara svårare och svårare för varje tugga, inte så intressant kanske men det är irreterande.:P hihi.


Juste färgade ju håret igår... och det gick väll så där.
skulle ju färga bort det röda och sen med lite slingor(jag måste tillägga att slingorna skulle vara anti-orange effekt) men då tänkte jag inte på att sist jag färga var det bara en toning. så det var som att gamla färgen blatnades upp med den nya så håret blev ju inte mindre rött:p aja och sen i med slingorna med den såkallade anti-orange effekten. men vad blev inte slingorna om inte knallorange!:P haha usch vad hemskt det blev:P men orkar inte färga om mitt hår är ju slitet som en svinto och ändå så klippte jag ju mig innan nyår!:P eller var det innan jul. men ändå det är ju inte längesen!! hmm kanske ska dra ner på hårspray och tupering av håret, kan inte vara så bra för mitt stackars hår:P

typ såhär ser håret ut nu, bara att på andra sidan är slingorna helt fläckiga också:(:/ 

( jag är ju 1000ggr bättre på paint än kissie! ) mohahaaha;)



och ja jag vet ett helt löjligt och onödigt inlägg men jag är rastlös ju:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0