grace

hade sjukt skoj igår:D fast det blev nog LITE för mkt av det goda. vilket inte alls var meningen men blev ju bjuden på så mkt . och jag skyller på tequilan jag som sagt att jag aldrig skulle dricka det igen:P

iaf först förfest på örnäset vet inte riktigt vad man kan säga om den så vi håller oss till att kalla den för rökmoln eftersom att alla satt och rökte i vardagsrummet, gick ju knappt å andas! :p

sen iaf intill stan corsica ett tag och sen grace!:D hade svajnskoj men jag såg ju för jävla hemsk ut hår/smink allt var katastrof usch tkr inte om bilderna från gårdagen kan jag då säga:p
och som sagt så blev det lite för mkt så slutade med att vi for till anton vid halv3-3 så spydde jag när jag kom dit och sånt. men det kanske var bra för har mått toppen idag inte alls illamående ni vet "spy bort baksmällan" haha!!


aja nu ska jag se film som jag hyrt med anton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0