jag är en stinkbomb

JA jag har varit och gymmat! stolt* gick på indoor walking. sjukt jobbigt. jag är ju på sjukt för mkt otränad för sånt, höll ju nästan på att avlida! men jag överlevde;) tkr att det är pinsamt att träffa folk man känner sen när man är helt svettig och jävlig.

Kom hem typ halv 8 och inte har jag duschat en sitter här och luktar svett. vilket litet äckel jag är:b
nämen skulle ju duscha dirrekt, men var ju så hungrig så skulle bara äta nått först! sen skulle jag bara sitta vid datorn en snabbis. men det gick ju inte så bra hade över 100 olästa blogginlägg på bloglovin som jag fastnade i. och så är anton här också och ganska lagomt less att jag bara sitter här. men nu ska jag hoppa in i duschen. sen tigga lite massage;) hiihi synd bara att anton inte är så jätte bra på att ge massage men övning ger färdighet;) mohahahha!

sen blir det efterlängtad sömn. är trött som jag vet inte riktigt vad. sover så dåligt, mitt huvud dödar mig. hoppas verkligen att dem får reda på vad felet är och att det inte är nått allvarligt och att dem får det att sluta. det hade varit bra, tack.:)


oh, vad sexxi jag är! hahaha;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0