SOCKERDRICKA!!!!

ska nu skriva det här helt onödiga inlägget bara för att jag är skrattretande:P


är hos anton nu så satt vi i köket vid denna dator och som vanligt sitter jag på knäna. och när jagska resa mig börjar mina ben varka jättemkt så jag skriker och har mig. medan antonfrågar vad som är fel med mina ben. då kan jag inte stå upp längre så han lägger mig ner på golvet fast det kändes ju inte bättre så jag ligger och vrider mig och typ skriker/skratar/gråter samtidigt:p och anton fattar inte vad som har hänt innnan jag skriker att det sticks i mina ben. då börjar han skratta och säger jaha du har ju sockerdricka ibenen och att jag får skylla mig själv som alltid sitter så konstigt.

Men nå visste jag att det bara var sockerdricka men det är ju så obehagligt så jag var tvungen att skrika och ligga och vrida mig samtidigt som jag skrattade eftersom jag visste hur fult det var:P

så där nu vet ni mitt helt onödiga inlägg om min sockerdricka i benen:)


(ps. nu sitter jag på rumpan iaf så att jag ska slippa den obehagliga upplevelsen igen) ;P HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0