söndag

hade ju som tänkt att det skulle bli plugg idag! men har inte varit så mkt sånt.
har haft så ont i huvudet så kan inte koncentrera mig.

iaf så vaknade jag och anotn vid 10 men orkade knappt stiga upp var så trött ville bara somna om. men gjorde inte det för då skulle jag väll inte kunna somna inatt.
sen iaf dusch,frukost,tv,fix,storheden. Fick en bh och trosa av anton!:) tack underbaraste<3 så då var jag snäll tbx och bjöd han på en cola!;) hahaha! sen hem till mig så skulle pluggandet börja men hade så pass ont i huvudet så skulle bara vila ett tag men då blev man ju så trött så kunde lnappt hålla ögonen öppna, försökte plugga till provet man han inte ens läsa igenom innan mina ögon svek mig:P

har inte heller hunnit göra nån matte elr klart samhällslägenhetsaken som skulle in i fredags:S så borde börja men usch:S 


får inte glömma att jag ska till kvartersakuten imorn kl11!

aja nu ska jag försöka plugga lite efter att jag stoppat in bilder från kameran i datorn.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0