oj hej

jajaja jag vet jag är sämst på att uppdatera men det är jag som väljer när jag vill göra det och jag har valt att jag inte har orkat:P

men inte har det hänt mkt intressant heller så ska inte ta nått allt som har hänt och bl bla bla utan jag börjar från idag!:)


såååå idag alltså:) jag vakna tidigt , börjar bli morgonpigg av mig;) 
jag har beställt två par skor från nelly, betala i höst (shame on me) men jag skyller på att dem har rea, dem borde inte få ha rea där! :P

Menmen ska dra en snabbstädning av mitt rum och sen bege mig till stranden. sen är frågan om det blir till skellefteå senare eller om skellefteå kommer hit. vi får se.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söööt bild :D // ELin

2010-07-13 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0