Zombie

Vi hade iaf tur med vädret (not)

cyklade med terese till stan idag.:) det gick ju bra , men självklart skulle ju jag ha en genomskinlig stickad tröja så det blev lite kallt men värre blev det när vi skulle hem då någon jävel måste ha dödat en spindel igår(fan, kom på att jag gjorde det igår) för det hade börjat regna:'(( som tur var så ringde anton och han var i stan så min riddare kom och plockade upp oss,så fick cyklarna stanna i stan:)

Dagens: Terese ska köpa mascara, kollar på priset, "Ooooh saftigt!" :'D hahahahahha!!!!


Iaf fick jag med mig en skjorta hem och allt tack vare att min nattlampa gick sönder:)

Sen så har jag bara varit med anton hela kvällen , vi gjorde en fettig och god tacopaj till middag<3 :)
NU ska jag krypa ned brevid honom och sova!:)


kan bjussa på lite bilder från när vi tog en nix med freja igår så hon fick bada:P


min sötis blir så nöjd när hon har fått bada ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0