hemma:)

är hemma från pajala nu:) trodde att jag inte skulle ha nått att göra där så tog med plugg saker, men fick ingen tid till att plugga:P 

aja det var skönt att komma bort från luleå ett tag.:P men nå har jag saknat anton kan jag erkänna och jag är inte en toffel för det bara lite beroende, men jag ska ju få träffa honom ikv:D


igår spenderades hela kvällen med jessica och erika:) mkt tossiga flickor;P hihi:) 
Vi åkte väll mest bil hela kvällen, jag fick en riktig pajala sightseeing;);) om det nu är så det stavas:p så nu kan jag pajala utantill och jag måste då säga att pajala inte är stort! MEN det var fan större än vad jag trodde iaf;p hehe

jag lovar att jessica är hemma nu och gråter floder för att jag for hem från pajala, I know she wants me there!!;) mohahahaha;p

vaknade sjukligt med tidigt imorse där vid halv7 elr nå sånt:S och så kom terese och hennes familj och hämtade upp mig typ mellan halv8-8 och vidare till ... ÖVERTORNEÅ!;O hihi terese bror skulle ha hockey match där. så vi stannade till typ 11 och jag och terese hann med en tripp över till finland också;P



aja nu ska jag på ett tag fara och jobba. vet inte hur länge det blir, blir nog inte allt för länge men inte bra betalt heller 200 elr nå sånt. men skitsamma behöver vart enda öre. spec eftersom att jag har lust att fara och festa sen ikv efter jobbet och då kan det vara bra med pengar;D men får se hur det blir med det.

gick och la mig ganska sent igår, sov dåligt och vaknade tidigt så får se hur pigg jag kommer vara ikv:P


gammal bild på mig och frida:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0