No need to ask my name to figure out how cool I am

sitter just nu och fryser och min ansikte är en isbit, det svider typ.

har varit ute med anton och tyson och gått promenad och sprungit och busat på trolltjärn. kul men kallt!ska typ köpa en burka elr liknande för att täcka hela mitt ansikte när jag är ute. myspys.

for ju till jessica på fredag natt:) kom väll dit 2-halv3 på natten:P
så satt vi och pratade en massa till typ 4tiden:) 

på lördagen så for vi en snabbis till stan i pite och sen köpte vi pizza och for till jessica och fettade oss och såg på beck-levande begravd.
lite pinsamt att erkänns det här.. men det var första gången jag såg en beckfilm! men kommer garanterat att se fler den var ju jättebra och läskig och obehaglig och sånt. fick hjärtattack på ett ställe i filmen.
och efter filmen hände det läskiga saker!!
för när jag skulle gå till köket och lämna min pizza kartong så började helt plötsligt en kyrka låta( alltså en sån har som man vrider på och så börjar en melodi att spela) det var jätte läskigt så började vi självklart tänka på filmen och blev rädda och kollade så att det inte var någon i lägenheten , vi hittade ju ingen men lägenhetsdörren var inte låst så då blev man ju ännu nojigare.
men sen skulle jessica fara och jobba och jag for hem och var orolig för jessicas liv. men idag har hon sagt att hon fortf lever, så nu är jag lugn:)

Juste hade med tyson till pite också han tyckte jätte mkt om polly, att leka med henne och att jucka mot henne:p



men nu ska jag och anton fara på skyltsöndag!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0