Such a funny thing for me to try to explain

Fredags update:

degen(dagen menar jag men har ätit för mkt pepparkaksdeg för att kunna tänka rätt) började med att jag vakna, satte mig vid datorn, fick ett samtal, stressa till, bussen for och jobba.
för att utveckla så vakna jag i tron om att jag hade gott om tid på mig att göra saker , fixa mig och äta och sånt men då ringer chefen och jag stressar iväg till jobbet för att börja tidigare pga att vi var tre pers korta idag på jobbet. så blev en lite längre arbetsdag men det gör inget, var bara tråkigt att behöva stressa till jobbet. man vill som ta det lugnt innan iaf så man har nån tid att vila..

men blev faktiskt en väldigt lugn kväll på jobbet , brukar inte vara så många som äter då, det är därför man är själv men brukar ändå vara minst 50 max 70 men ikv var det bara 28:P så det blev inte mkt disk iaf och det var skönt:)
aja nog jobb prat. kan knappast vara så kul.

iaf sen for jag till anton och såg idol med hans familj medan han spelar black ops med sina vänner:P

och måste säga att jag såg fram emot mitt dreamteam nästa vecka i idol men sen JÄVLAR väljer sverige minna ist för linnea?????? sverige är pinsamt!
och om nån läser det här inlägget och hejade på minna elr ännu värre röstade på henne så förlåt men DU ÄR HELT J*VLA TONDÖV!!!!


Men nu fick jag ett sms av jessica!:) ska fara och hälsa på henne nu:) hon har jobbat hela kvällen så tänkte ta me mig lite fredagsmys(fast det tekniskt sett är lördag nu) i form av chips , ostbågar och dipp!:) 

var tvungen att gömma chipsen och de för anton och hans vänner man vet ju aldrig , helt plötsligt kunde allt vara spårlöst borta annars;P haha

juste ska ta med tyson till jessica så polly får en kompis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0