Waking up screaming, it's always the same.

blev inte stan idag. blir nog imorn ist måste köpa ett par täckisar. håller ju på att dö bara jag ska gå runt kvarteret med tyson, ne usch alldeles för kallt så ett par täckbrallor hade suttit fint!:)

Nu ska jag och anton till godishuset . kvällen blir en myskväll. anton har köpt enpepparkaksdeg så får se om vi bakar också elr om det blir att bara käka deg(jag menar degen är ju 1000 ggr godare än själva pepparkakorna)

och sen ska vi testa mitt nya danspel till kinectet, enligt fridal är det jätteskoj så hoppas på att det ska vara det annars så har jag ju också just dance 1 och 2 , fast har ju inget eget wii.. men sånt går att fixa;)

ne dags att bege sig!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0