drömmar gör en bara besviken

folk börjar klaga på att jag aldrig uppdaterar? vadå jag som är sååå aktiv med mitt bloggande? nej men. det har bara blivit .

och tyvär linnéa blire ingen bild på mtt hår. har knappt ens tagit nån bild på det har nån enstaka i kameran som jag inte ens har haft orken att överföra till datorn och nu kan jag inte för jag sitter hemma hos anton. helt ensammen är jag också förutom tyson då. anton skjutsar sin syster och sen skulle han skjutsa tobbe också. så han blir borta ett tag och jag har inte låst dörren så är rädd att det snart ska stå nån bakom mig. men orkar inte gå och låsa heller .. är trött! och har förbannat ont i magen också, så mkt godis jag har tryckt i mig så.. har typ blivit allergsik mot onyttigheter hade ont i magen efter att ha ätit maxmat igår också..

men iaf så att jag inte uppdaterat beror nog en hel del på att jag inte har ork. och så händer det i princip inget i mitt liv så jag har inget att skriva om. mina veckor är att varje vardag  stiger jag upp 5 varje morgon och går ut med tyson sen far jag vid 6 tiden till jobeet och jobbar till ca3 , hemma vid halv 4, vilar äter middag, ser nått program och går och sover, ja och så är jag självklart med tyson och anton också varje dag. så spännande är min vardag och sen så hjälper det inte att jag knappt kan gå p.g.a min tå som började med en liten nageltrång och som nu känns som den ska lossna och jag som för två veckor bestämde mig att jag inte skulle skjuta upp nå mer på att fara till vårdcentralen men ni tror att jag har gjort det??  nej, och nu har jag så ont att jag haltar som jag vet inte vad och hela benet värker! och allt bara för att jag inte tagit tummen ur röven, som vanligt. den är så jävla långt in där den bara kan bli. 'suck'

sen på helgen vill jag hellst vila:P haha men förrförra helgen var jag i pajala och hälsa på morfar och träffade även jessica som jag inte har träffat på evighetersevigheter och vi pratade väll mest om lite allt möjligt:) får inte dröja lika länge tills nästa gång vi ses!:)

sen förra helgen vill jag inte skriva om. hejsan ångest.

och så den här helgen: igår var det filmmys hos nina med hon , terese och filippo:) såg en jätte weird och obehglig film som jag inte minns vad den heter.

och idag blev väl inte riktigt som planerad efter som att jag skulle ha en mysdag med anton men nu sitter jag här trött som satan och han är och skjutsar folk. men vi har i allafall hunnit med att se "till vildingarnas land" som jag tyckte var kanske inte jättebra men den var bra!:)

orkar knappt hålla ögonen öppna så ska lägga mig brevid tyson nu:)


ska snart boka tatueringstid vad det blir är en hemlis, men kan säga att det är text och det ska stå på svenska. spännande;)


Kommentarer
Postat av: frida

ni lever , varken du eller terese hör av sig nå mer :O börjar bli orolig ju !

2010-10-10 @ 11:12:38
URL: http://fridaoja.blogg.se/
Postat av: frida

heheh skrev de dära just innan du ringde :) men jag har typ legat i soffkoma över en vecka bara sovit och haft ont inte ens orkat läsa sms ;P

2010-10-11 @ 12:30:50
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0